czwartek, 28 lipca 2011

Sprostowanie i przepraszam :(

CANDY rozlosowane... Niby numerki się zgadzają... W sumie emocje opadają, ale... 

Otwieram skrzynkę mailową, a tam smutna wiadomość:


Witaj, 
właśnie zaglądałam na posta z candy i.. pierwszy raz.. jest mi niezmiernie przykro, że ktoś usunął mnie z listy oczekujących z zabawie:( nie wiem czym sobie na to zasłużyłam?:( przykre-ale cóż..  pozdrawiam Ecila -- http://cartolina-style.blogspot.com/


O matko! Aż mi się słabo zrobiło! Jak to? Przecież żadnego komentarza nie usunęłam, numerki się zgadzają! A jednak...

Błąd! Ewidentny błąd! dlatego...

PRZEPRASZAM BARDZO, BARDZO MOCNO I PROSZĘ CIĘ, ECILO, O DANE DO WYSYŁKI - CHCĘ W RAMACH PRZEPROSIN ZA PRZEOCZENIE WYSŁAĆ CI COŚ SPECJALNEGO!

Hm... a numerki się zgadzają? Już nic z tego nie rozumiem! :)

4 komentarze:

  1. Kochana to nie Twoja wina. Czasem blogger szwankuje...ja też się z tym kilka razy spotkałam. Dlatego teraz sprawdzam wcześniej czy mój post grzecznie siedzi w kolejce...Niestety zmiany na bloggerze może są i fajne, ale sprawiają, ze wiele rzeczy ginie..ja nie mogłam dodawać komentarzy przez tydzien...żal mi Eciili i cudownie że masz taki gest :) ale nie stresuj się bo to nie Twoja wina :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przykre rzeczywiście...
    ale myślę, że pocieszajka uratuje sytuację :)
    takie rzeczy się zdarzają :)

    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się tak bardzo!
    Pomylić się jest rzeczą ludzką. \Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie niefajna sytuacja

    złośliwość bloggerowa...często się pojawiają techniczne trudności...pewnie nieszczęśliwie tak się stało kiedy Ecila zgłosiła się do zabawy

    wszystko na pewno się dobrze skończy

    pozdrawiam obie Panie

    OdpowiedzUsuń