czwartek, 22 sierpnia 2013

JAK MOŻE JEJ JUŻ NIE BYĆ??????????????????????

Nie potrafię się pozbierać... nie da się!

Ja chcę Ją przytulić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*******
Miała tylko 6 lat... zachowywała się jak szczeniak, wieczny szczeniak... w pięciu miejscach naraz...  zastanawialiśmy się z miśkiem, czy nadal będzie szczeniakiem jak będzie mieć jakieś 12 lat, jak pyszczek posiwieje... nie dowiemy się, nie sprawdzimy, nie będziemy wtedy z Nią... bo już Jej nie ma!

Nagle zgasła nasza Gajusia, moje kochane Serduszko przestało bić...

8 komentarzy:

  1. Kochana! Nic nie ukoi Twego rozdartego serca, żadne słowa, żaden gest... znam ten ból, znam tą złość...łzy to jedyne co zostało, łącznik między Twoim sercem a Gają... Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję tak mocno jak się da:((((( Nic nie ukoi takiego bólu. Tylko czas... Zostają piękne wspomnienia i fotografie. Choć to zawsze za mało:(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro :-(
    Wiem, że to bardzo boli i tylko czas może przynieść ukojenie. Pies jest jak członek rodziny i trzeba go miło wspominać. Wiem, że plotę głupoty, ale chciałabym Cię jakoś pocieszyć, ale wiem, że w tej chwili się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piesek:)Takiego przyjaciela zawsze się ma w sercu.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te pieski są ;) u nas ma dopiero dwa lata ale słyszałam , właśnie ,że nie długo żyją .... a pamięci Ci zawsze zostanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję Ci. Wiesz, możesz jedynie wspomnieć, że był to dobry czas i dobrze spędzony i na pewno nawzajem dałyście sobie dużo ciepła, serca i miłości...Czas goi rany, ale łatwo nie będzie. Trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie jest w stanie Cię pocieszyć niestety :( bardzo mi przykro i bardzo Ci współczuję :( wiem jak boli kiedy odchodzi przyjaciel, bo miałam ich kilku. W moim wypadku ból koi pomoc innym zwierzakom. Miała zapewne 6 pięknych lat. Trzymaj się mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za te ciepłe słowa... ból jest nadal, choć trochę stłumiony... dostałam od losu lekarstwo...

    OdpowiedzUsuń