niedziela, 22 czerwca 2014

Bo wie pani, tak głupio...

... iść na ślub bez kwiatka!

Ja się z tym zgadzam w dwustu procentach! A temat tej głupiej mody "ZAMIAST KWIATÓW" to temat rzeka, nie ma sensu o tym pisać po raz enty, więc nie piszę - za to pokazuję - jak można zapakować wino, które zażyczyli sobie Państwo Młodzi (zakładając, że każdy z proszonych gości MA przynieść PREZENT i to nie byle kwiaty, które ZARAZ zwiędną - tylko WINO! - wspominając o tym oczywiście w zaproszeniu):





Na szczęście często spotykam ludzi, którzy uważają, że kwiaty są wyrazem emocji, a dawane lub otrzymywane pod wpływem chwili - mają ogromne znaczenie! A że są nietrwałe? To akurat jest ich zaletą - dlatego są tak piękne...

Kwiaty są chwilą, a to nasze całe życie z chwil się składa właśnie...


4 komentarze:

  1. Kwiaty szybko więdną. Więc ja w sumie trochę się z tym zgadzam. Bardzo mi się podoba pomysł Książka zamiast kwiatów. Ale z drugiej strony dostać 5 trylogii, to też lipa.
    A wino zapakowane jest wspaniale. Przepięknie wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty wcale nie muszą szybko zwiędnąć - wystarczy odpowiednio o nie zadbać :) zresztą - taka ich natura i to jest w nich piękne!

      Usuń
  2. Pięknie zapakowana butelka!
    Na weselu u siostrzeńca męża dwa dni po weselu poproszono mnie o zrobieniu porządku w kwiatach , które zajmowały całą wannę. Ależ byłam zła,że nie widziałam ich wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, że można tak pięknie zapakować butelkę wina. Super, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń