piątek, 13 sierpnia 2010

Expressowe CANDY, bo...

... mi się to podoba - to całe sprawianie przyjemności osobom zupełnie nieznajomym :) i tak sobie myślę, że w sumie nie jest potrzebna okazja, żeby sprawić komuś przyjemność :)

< leciutko masło maślane, ale wiadomo o co kaman ;) >


Zatem - ogłaszam drugie CANDY w Miejscu Sympatycznych Klimatów!

Zasady: żeby dołączyć do mojej zabawy - proszę o:
1. komentarz pod tym postem
2. podlinkowanie zdjęcia na swoim blogu

Zapisy trwają do północy 18 sierpnia - losowanie 19 sierpnia - jak widzicie - jest to niezły express! tylko tydzień i aż tydzień - liczę na Wasze zainteresowanie - choć zdaję sobie sprawę, że nie każdy może mieć ochotę na moje serduszko, przecież nie jest jakieś specjalnie wypasione, do tego takie "puste"...

26 komentarzy:

  1. serducho nie jest wypasione, ale najczęściej piękne rzeczy to proste rzeczy, bez zbędnych udziwnień, a serducho jest cudowne i chętnie sie zapisze

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam lubię niewypasione :D Ustawiam się znowu z niekłamaną przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Serducho mi się bardzo podoba. Do pokoju by mi akurat pasowało więc się zapisuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie, nie mogę ominą takiej zabawy. Serce cudnej urody i do tego ma być losowane w dniu moich urodzin, więc może dopisze mi szczęście.

    pozdrawiam
    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie ida candy bez powodu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w pierwszym twoim candy wygrałam ale moze i tym rzem szczęście się do mnie uśmiechnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Puste???!!! Przecież nawet przez monitor bije z niego Twoje ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serducho wspaniałe !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością się zapisuję :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Idę pobuszować po Twoim blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w nim od pierwszego spojrzenia.
    Ono jest pełne miłości, czułości i ciepła... nie puste;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, no proszę, kolejce candy :) Hojna się zrobiłaś :D Oczywiście ja obowiązkowo zapisuję się do Ciebie. Piękne są Twoje prezenty więc i po puste serduszko na pewno zgłosi się wiele osób :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serduszko! zapisuję się :o)
    Pozdrawiam serdecznie :o)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor serducha :) Pozdrawiam i zgłaszam się na ochotnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałbym wziąć udział w tym wspaniałym candy! Jestem z Ukrainy!
    jeśli to możliwe, link do bloga z prawej strony:
    http://novivitok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie serce! Miło nam przyjąć udział jej konkurencji. Link na stronie bloga http://shkatulka10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To serce jest przepiękne!!!
    Puste? Myślę, że nie!
    Jest pełne Twojej dobroci i uczucia jakim obdarzasz innych wokół.
    Gdy spojrzałam na nie od razu skojarzył mi się cytat z Małego Księcia:
    "...dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidzialne dla oczu."
    Lub
    "...oczy są ślepe. Trzeba szukać sercem."

    Ustawiam się zatem do ekspresowego Candy a moje serce liczy na chwilkę szczęścia. Twoje szlachetne serce, bowiem chce ofiarować nam piękny prezent. Kto wie do kogo uśmiechnie się los :-)?.

    Info. oczywiście u mnie już jest: http://chwilapasji.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie!
    -Marlena

    OdpowiedzUsuń
  17. Do kolejeczki grzecznie i ja sie ustawiam.aga

    OdpowiedzUsuń
  18. na takie cudne serducho to ja się piszę jak najbardziej :) Pozdrowionka

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. to i ja sie ustawiam w kolejuni moze w tym losowanku mi sie poszczesci? :*
    buziki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne serducho :)
    Też z miłą chęcią zapiszę się do kolejki.
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  21. Och byłabym przegapiła candy na Twoje piękne serducho! Ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Puste serce? osoba kochajaca kwiaty nie moze miec takiego pustego....jest naładowane dobrą energoia i pozytywnymi myslami,
    trafiłam po raz pierwszy, zostać chcę na dłuzej :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłąszam się na candy, kolorek serducha jest śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo! to i ja się zapiszę...
    a żeby nie było takie puste dołączysz jakies dobre myśli?
    jest wypaśnie wypasione! przyjrzyj się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń