poniedziałek, 27 czerwca 2011

Pomarańcze i zielenie

- Wychodzę za mąż!

Tymi słowami od progu wita mnie moja funfela, jak zwykle wpadając do mojej kwiaciarni jak bomba, zupełnie nie zwracając uwagi czy ktoś w środku jest czy nie. Świetnie! Super! WIELKIE ŁAŁ! Ale zaraz! Nie no, wkręca mnie... Za kogo ona wychodzi za mąż? Przecież dopiero co poznała faceta, ile to było czasu temu? 2 miesiące? Może nieco krócej nawet! Poważnie?

Okazuje się, że jak najbardziej poważnie! Cieszę się, że pierwszej mi to obwieściła! I co? No jasne - zaczęłyśmy ustalać jakie to dekoracje kwiatowe upięknią ten najważniejszy w życiu Agi dzień, bo wiązanka to już wybrana była bardzo dawno, wachlarz ma być, albo łuk...

Suknia zamówiona, sala zarezerwowana. Mijają miesiące. Okazuje się, że Aga rezygnuje z pierwotnie wybranej kiecki na rzecz zupełnie innej - o niebo ładniejszej! I koncepcja bukietu się zmienia. Bez zmian zostają kolory - ulubione zestawienie - pomarańcze i zielenie... Wszystkie kompozycje takie mają być - pomarańczowe i zielone właśnie! No i będą!

Kwiaty w bukiecie ślubnym? Początkowo stawiamy na pomarańczowe gerbery mini, zieloniutkie santini i może biały śniedek? Jednak cały czas w głowie mamy Vandę... Jest przecudnej urody; i kolor nam odpowiada, i wielkość, i trwałość i... z dostępnością może być problem! Na szczęście udaje się zamówić się tego storczyka. Ufff! Koncepcja bukietu ogólnie jest taka, że ma być drut aluminiowy, zawijaski, zakrętaski, kształt lekko wydłużonej wąski kropli... 

A co tam będę więcej pisać - niech fotki same Wam dalej opowiadają:

bukiet Panny Młodej




butonierka Pana Młodego

butonierka Świadka (świadków dwóch, butonierki identyczne)

wpinka kwiatowa we włosy Panny Młodej

dekoracja czarnej wołgi



kościelne dekoracje










dekoracje stołów sali weselnej











*******
Przypominam o CANDY :)


16 komentarzy:

  1. Bukiet jak widać w stylu minimalistycznym, ale za to cudowny, a cała reszta to - poezja... A kolor pomarańczowy - bardzo energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...No i jeszcze muszę dodać,że widać iż się napracowałaś oraz, że fajne te kule na samochodzie. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolor, kościół wygląda świetnie, a bukiet ma oryginalny kształt. Zgadzam się z Ulą, że musiałaś się nieźle napracować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem autentycznie zachwycona tym bukietem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś mistrzynią!!!!!!!!!!! Zakochałam się w tym bukiecie!!! I w całej aranżacji! Po prostu jesteś czarodziejką przestrzeni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny bukiet!! Sporo pracy wlozylas w przygotowanie i bukietu i dekoracji:))dekoracje sa super:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana prześlicznie wszystko przygotowałaś !!!
    Zarówno Panna Młoda i Narzeczony pięknie przystrojeni jak i otoczenie cudnie się prezentuje !!!
    Prawdziwa mistrzyni z Ciebie !!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech Ty druciaro :*
    Pięknie Ci to wszystko wyszło - buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyzna się ,że odmiany vandy w pomarańczowym kolorze, nie miałam nigdy w ręku. Sam storczyk robi ogromne wrażenie.

    Śliczne bransoletki,trafiają w 100% w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiązanka Panny Młodej -CUDO!!! jeszcze takiej nie widziałam, bardzo oryginalna i przyciągająca wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Storczyk rzeczywiście rzadko spotykany - piękny, a rattanowe kule na wołdze - musiałam powiększyć, bo pomyślałam - co to za truskawki?!;D fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny bukiet zrobilas! Florystyka to dla mnie czarna magia,mimo,ze przez jakis czas pracownie bukieciartwa prowadzilam.;)Wszystkiego najlepszego dla Pary Mlodej zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla takiego bukietu to chętnie bym zrobiła powtórkę ślubu. Piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiet śliczny i oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat młodej parze!!! Bardzo ciekawe udekorowanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie:))bukiet rewelacja:)))buziaki

    OdpowiedzUsuń